CE ESTE MYSTERY SHOPPING?
Mystery Shopping este o metodă de evaluare a calității de deservire în magazine și restaurante, bănci și farmacii, saloane de frumusețe și săli de fitness și în oricare alt loc unde există interacțiunea directă dintre client și consultant/consilier/vânzător/specialist. Evaluarea se efectuează de către un client misterios.
CE FACE UN CLIENT MISTERIOS?
- Clientul misterios este instruit de către experții noștri în deservire, apoi merge în magazin, conform unui grafic planificat din timp.
- Acesta se comportă firesc, ca un client obișnuit, și evaluează obiectiv calitatea deservirii în baza unor criterii bine stabilite.
- În 8 ore după efectuarea vizitei, clientul misterios raportează impresiile și observațiile sale într-o anchetă online și expediază materialele obținute (pliante, broșuri, oferte etc.).
DE CE SĂ DEVII CLIENT MISTERIOS?
- Te implici la îmbunătățirea nivelului de deservire la tine în țară;
- Primești posibilitatea să călătorești prin țară din contul companiei;
- Ai sursă de venit cu regim de lucru flexibil;
- Înveți lucruri noi și capeți experiență în comunicare.
CUM SĂ DEVII CLIENT MISTERIOS?
- Completează formularul de aplicare
- Citește ABC-ul clientului misterios
- Susține testul în baza ABC-ului
HAI SĂ CREȘTEM DESERVIREA ÎMPREUNĂ!