Știți bancul acela cu un cumpărător care se întoarce acasă cu barcă, echipament de pescuit, undițe și o mulțime de […]
Blog
Salutul: Suntem ultimii în topul din spațiul ex-sovietic – rezultatele Smiling Report
Rezultatele studiului internațional despre modul în care salutăm la deservire. Moldova este pe ultimul loc. Și nu doar în Europa. […]
Zâmbiți, vă rog, sunteți deservit
Rezultatele studiului internațional despre zâmbet în deservire. Pe ce loc e Moldova? Ce poate schimba un zâmbet? Nu prea multe, […]
Magenta Consulting este prima companie din Moldova certificată MSPA pentru calitatea Mystery Shopping
Felicitați-ne! De curând, mai exact din luna ianuarie, suntem mândri deținători ai certificatului internațional MSPA (Mystery Shopping Providers Association). […]
Deservire “á la URSS” – experiența negativă a pacienților unei clinici private
Consumatorii sunt dispuși să plătească mai mult pentru deservire și calitate. Această tehnică funcționează fără greș. Dar miza pe ea […]
Faci shopping? Câștigă bani din asta.
Shopping fac toți. Deci și cumpărători misterioși pot fi toți. Cu anumite condiții, desigur. Află la ce acordăm atenție noi […]
Instruirile pentru personal – indispensabile în studiul Mystery Shopping
Dacă ați realizat evaluarea Mystery Shopping, dar nu ați comunicat despre aceasta și angajaților, nu vă așteptați la rezultate. Vizitele […]
4 mituri despre cumpărătorii misterioși
Cumpărătorii misterioși și serviciul Mystery Shopping generează inevitabil reticențe și unele confuzii. Și nu doar în rândul angajaților evaluați. În […]
7 idei de KPI pentru cea mai bună deservire în 2017
KPI sau Indicatorii – Cheie de Performanță ajută să stabiliți și să măsurați nivelul deservirii companiei. Iar Mystery Shoping e […]
Mystery Shopping – Să începem anul cu o deservire bună
Să fim sinceri. Nu suntem țara care ar concura la capitolul deservire excelentă. Nu sunteți de acord? De câte ori […]