Ce mare lucru mai poate fi să organizezi o evaluare Mystery Shopping? Inviți prietenii, vecinii, cunoscuții și-i rogi să-ți spioneze […]
Blog
Gata de sărbători? Câteva sfaturi de la Mystery Shopping
Sărbătorile înseamnă bucurie, dar și mult stres pentru cei care lucrează direct cu clienții. Aici – câteva sfaturi cum să […]
Standardele deservirii și stabilirea KPI
Ce este un standard de deservire? Dvs. probabil deja ați elaborat câteva reguli și cerințe pentru angajați, pentru ca ei […]
5 greșeli pe care le fac angajații în Moldova
Aflați cum puteți să evitați 5 greșeli frecvente pe care le fac angajații în raport cu cumpărătorii. 70% din succesul […]
Mystery Shopping – Calitatea nu e de ajuns
Din practica noastră – cele mai bune reguli de deservire sunt, uneori, rele Caz real. O companie din retail pe care […]
Client satisfăcut – radiografie făcută cu Mystery Shopping
Client satisfăcut. Mecca businessului frontline. Cum ajungem la el? Pedepsim angajații sau îi motivăm? Aici – câteva răspunsuri descoperite cu […]
Cumpărători Misterioși? Nu i-am văzut, dar am auzit că ajută.
Fapt demonstrat. Metoda Cumpărători Misterioși scanează perfect cum se poartă angajații cu clienții când șeful nu e cu ochii pe […]