Gata de sărbători? Câteva sfaturi de la Mystery Shopping

Sărbătorile înseamnă bucurie, dar și mult stres pentru cei care lucrează direct cu clienții. Aici – câteva sfaturi cum să vă pregătiți din timp pentru a câștiga simpatia clienților.

 

Consultanți motivați de sărbători

Sărbătorile de iarnă implică multe cadouri. Cu siguranță veți avea parte de mulți clienți care vin la voi fără o idee clară despre ceea ce doresc. Vă recomandăm să elaborați de pe acum o listă de produse – cadou, selectate pe categorii de interes, care să le fie de ajutor consultanților. Mulți clienți – mult stres. Asigurați-vă că aveți consultanții cu bateriile puse și bine încărcate cu motivație. Solicitați Mystery Shopping pentru a vă asigura din timp că stați bine la acest capitol.

Asistență clienți variată

Mai multe canale de interacțiune pozitivă cu clienții, mai mari șansele de a vinde cât ați planificat. Fiți la telefon, în rețelele sociale, oferiți asistență on-line, prin Viber și direct în magazine. Instruiți din timp personalul și puneți accent pe angajații-ambasadori pentru a le asigura o experiență pozitivă clienților și, de ce nu, pentru a-i fideliza.

 

Atenție la detalii de sărbători

Cu siguranță ați rezervat un stoc suficient de mare de produse, dar mai e ceva. Nu uitați de ambianță. De exemplu, decoruri pentru vitrine, muzică de sărbători, accesorii pentru consultanți și puteți lua în cont și ideea de ceva surprize originale pentru clienți. Dacă oferiți băuturi fierbinți, includeți un ceai cu arome de iarnă, organizați degustații sau oferiți în dar mici accesorii care vor spori valoarea brand-ului. Clienții vor aprecia. Pentru a putea constata diferența, comandând Mystery Shopping înainte și după sărbători.

 

Și ultima componentă…

Produse în stoc aveți. Vitrina e decorată, sala curată, aromată, cu muzică de sărbători. Angajații sunt instruiți și motivați. Ce mai rămâne? Buna dispoziție, desigur. Evitați crearea situațiilor de conflict, de exemplu, la restituirea produselor care pentru un motiv sau altul nu i-au convenit clientului. Stabiliți reguli cât mai clare și plasați-le în așa fel încât să fie vizibile pentru cumpărători. Evitați formarea cozilor sau întrețineți clienții cu ceva util sau plăcut între timp – televizor, reviste, Wi-Fi, posibilitatea de a testa anumite produse. Și… zâmbiți. Neapărat. Fiecărui cumpărător. Chiar și celui mai morocănos.

Gata de sărbători? Câteva sfaturi de la Mystery Shopping was last modified: decembrie 22nd, 2016 by Dumitru Slonovschi

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*