Dacă ați realizat evaluarea Mystery Shopping, dar nu ați comunicat despre aceasta și angajaților, nu vă așteptați la rezultate. Vizitele Mystery Shopping fără feedback și instruire nu aduc creșterea calității deservirii, a vânzărilor și a motivației angajaților. Pentru ca studiul să fie eficient, este necesar ca angajații să fie instruiți, să li se explice unde au greșit și să li se seteze reguli clare pentru ei.
Instruirile Mystery Shopping – cum se ajunge la ele
- Se efectuează evaluarea Mystery Shopping și se identifică nivelul de deservire;
- Se elaborează un standard de deservire – un set de reguli pe care angajatul trebuie să le respecte;
- Are loc instruirea angajaților;
- Se efectuează a doua evaluare Mystery Shopping pentru a vedea rezultatele instruirii;
- Angajații noi sau care nu au însușit materialul sunt instruiți repetat;
- Cu fiecare ședință de instruire angajații învață informații noi.
Cum au loc instruirile Mystery Shopping
Beneficiile Instruirilor Mystery Shopping
- Angajații învață să ofere o deservire ideală.
- Angajații învață să loializeze clientul, astfel, încât acesta să vă recomande și prietenilor.
- Angajații Dvs. învață tehnici de vânzări pentru a convinge clientul să cumpere mai mult.
Pentru informații suplimentare- sunați-ne la 022 866 990 sau scrieți-ne la magenta@consulting.md
Instruirile pentru personal – indispensabile în studiul Mystery Shopping was last modified: noiembrie 21st, 2017 by
Pingback: Trei lucruri fără de care Mystery Shopping nu are sens - HungryMind