Faci shopping? Câștigă bani din asta.

Shopping fac toți. Deci și cumpărători misterioși pot fi toți. Cu anumite condiții, desigur. Află la ce acordăm atenție noi și profită de posibilitatea de câștiga niște bani extra.

 

 La shopping ca ”în misiune”. Cine sunt cumpărătorii misterioși?

Cumpărătorii misterioși sau evaluatorii sunt bărbați și femei de diferite vârste. Sunt persoane care dețin sau nu au un post de muncă. Sunt consultanți, pictori, ingineri, manageri, directori executivi, persoane cu propria afacere, studenți, pensionari, părinți aflați în concediul de îngrijire a copilului etc. Majoritatea dintre ei consideră Mystery Shopping ca un job suplimentar, care le asigură niște venituri extra.

 

Cu cine mergem noi la shopping?

Noi, și fiecare companie din lume care oferă servicii de Mystery Shopping, selectăm evaluatorii care vor face shopping ca să corespundă ca profil cu vizitele ce urmează a fi realizate. Adică, să fie un consumator habitual al produselor sau serviciilor ce urmează a fi evaluate. De exemplu, dacă o femeie vine la farmacie pentru a cere un sfat cu referire la formula de lapte pentru bebeluș, e important ca ea să știe suficiente detalii pentru a putea răspunde dezinvolt la întrebările farmacistului.

 

La ce acordăm atenție când alegem cu cine mergem la shopping?

– Evaluatorul trebuie să aibă timp liber;

– Să aibă dezvoltat spiritul de observație;

– Să fie meticulos și capabil să rețină informația obținută în timpul vizitei;

– Să fie calm, politicos și să se exprime corect, deci, spunem NU persoanelor critice sau celor cărora le place să provoace;

– Toți evaluatorii noștri semnează un contract ce vizează aspectele de muncă, inclusiv cele de confidențialitate. De exemplu, toată informația obținută pe parcursul ”misiunii” este strict confidențială și poate fi împărtășită doar cu responsabilul de proiect.

 

Toți doritorii de a lucra cu noi în calitate de clienți misterioși sunt incluși în baza noastră de date. Iar în momentul în care am definit cu clientul profilul cumpărătorilor potriviți pentru afacerea sa, alegem cine va merge ”în misiune”:

 

  • Avem grijă ca vizitatorii să corespundă cerințelor de vârstă, sex, interese și uneori și de cele de aspect,
  • Ne asigurăm că nu cunoaște sau are relații apropiate cu vreun angajat al companiei.
  • Evaluatorul nu lucrează pentru concurenții clientului.

Vrei să mergi cu noi la shopping? Aplică în calitate de Mystery Shopper sau comandă aici o cercetare!

 

 

Faci shopping? Câștigă bani din asta. was last modified: februarie 7th, 2017 by Dumitru Slonovschi

One Comment

  1. Terteac Liudmila

    Cea mai buna modalitate de a imbunatati calitatea serviciilor acordate.Sunt interesata sa fac parte din acest proiect.

Lasă un răspuns la Terteac Liudmila Cancel

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*